.
Члени постійної комісії районної ради з питань економіки, бюджету та фінансової діяльності погодили зміни до районного бюджету Близнюківського району на поточний рік
18 квітня, під керівництвом голови постійної комісії Олексія Дідоренка, провела засідання постійна комісія районної ради з питань економіки, бюджету та фінансової діяльності.
Члени постійної комісії погодили пропозиції Близнюківської районної державної адміністрації щодо внесення змін до районного бюджету на поточний рік.
В ході засідання комісії погоджено міжбюджетні трансферти від селищної та сільських рад району в розмірі 529544,00 грн. Крім цього, з сільських бюджетів Новоукраїнської та Семенівської сільських рад та з селищного бюджету Близнюківської селищної ради прийнято міжбюджетні трансферти на загальну суму 250000,00 грн. на співфінансування об'єкту "Реконструкція комплексу будівель комунального підприємства "Близнюківська ЦРЛ" за адресою смт. Близнюки, вул. Калинова, 3".
Членами постійної комісії погоджено розподіл залишків освітньої субвенції в розмірі 1,9 млн.грн. Дані кошти спрямовано на придбання шкільного автобуса.
Згідно клопотань головних розпорядників бюджетних коштів районного бюджету – управління соціального захисту населення та відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації здійснено перерозподіл видатків по даних установах. Зокрема, по відділу освіти, молоді та спорту кошти в розмірі 74276,00 грн., незадіяні внаслідок проведення тендеру на придбання природного газу, спрямовані на співфінансування закупівлі дидактичних матеріалів, сучасних меблів та комп’ютерного обладнання по «Новій українській школі».
Здійснено перерозподіл вільних залишків загального фонду районного бюджету в розмірі 89 000,00 грн. Дані кошти, які були попередніми рішеннями сесій виділені для проведення поточного ремонту приміщення медіатеки комунального закладу «Близнюківський ліцей», спрямовані на придбання запчастин для шкільних автобусів.
За рахунок відповідної субвенції з державного бюджету погоджено затвердження перерозподілу субвенції з місцевого бюджету в розмірі 107821,00 грн. на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами.
На надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на загальну суму 51000 грн., в т.ч.: підтримка осіб з освітніми потребами у закладах дошкільної освіти для Новонадеждинської сільської ради спрямовано 34000,00 грн.
На забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок субвенції з державного бюджету, в т.ч.: на підготовку тренерів-педагогів, підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/19 і 2019/20 навчальних років спрямовано 70400,00 грн.;
На забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок субвенції з державного бюджету, в т.ч.: на закупівлю дидактичних матеріалів, сучасних меблів, комп`ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів "Нової української школи" спрямовано 668 476,00 грн.
В зв’язку зі зміною вартості матеріалів, погоджено затвердження перерозподілу видатків в розмірі 25861,00 грн. (з капітальних на поточні) субвенції, наданої Софіївською сільською радою для відділу культури і туризму Близнюківської районної державної адміністрації на виконання «Програми підтримки та розвитку культури у Близнюківському районі на 2019-2021 роки» на співфінансування з сільського бюджету переможця обласного конкурсу міні проектів територіальних громад "Разом в майбутнє" - міні-проекту «Танцюємо, співаємо та про здоров'я дбаємо» - на придбання одягу сцени, сценічних костюмів, звукопідсилювальної апаратури та спортивних тренажерів для Софіївського сільського Будинку культури.
Члени постійної комісії одноголосно погодили пропозиції районної державної адміністрації з врахуванням доповнень, поданих фінансовим управлінням на день проведення комісії, з подальшим їх затвердженням на пленарному засіданні позачергової сесії Близнюківської районної ради.